Thursday, August 27, 2009

saya suka nya!



it's THE SAMBAL GORENG SERAI BURUNG PUYUH !!!!!!!

inilah lauk2 yang kami jamah untuk iftar semalam

dan ini pinggan nasik budak yang teringin nak burung puyuh tu!!!!


Alhamdulillah. saya dapat juga apa saya nak semalam. jumlah harga yang terpaksa dibayar ialah RM 16 (RM 4/seekor burung puyuh goreng kunyit). hik hik.

Thanks Mak!!!! nanti orang bagi mak duit raya :D

erm. tanak la mengidam ape2 dah. menyusahkan orang je hehehehe.

happy. happy. happy.


ok dah.
lap lap lah air liur tu. puasa ni!!!! :P


8 comments:

thesweetlittlecat said...

beb, bulan pose ni lah nak ngidam pape, mesti dapatnye lah kalo minta kat mak kita! hehehehe...
aku pun ngidam nak makan ikan keli masak lemak cili padi + pisang muda ngan pengat pisang mak aku and kuah buah melaka!!! sedappp!!!

p/s: tak sbr nak balik mlk weekends ni!!! huhuhu

~LIZA~ said...

sedap ke burung puyuh babe?

swit@kon said...

thesweetlittlecat,

tu aaa. terharu aku. hik hik. seronok tapi taknak la selalu sangat. menyusahkan je :D

swit@kon said...

~LIZA~

try la. sedap. i suka. kalau goreng garing2 lagi best!

Lady said...

slurrpp~ drool.... sedapnye beb.. tak tahan aku nengok. sebaik aku baru lepas makan. aku teringin nak makan cempedak goreng mak aku buat.. huhuhu.. nak balik kedah~ waaaaa

Reena said...

Sedapnya...yummy..klu ada resepi bole kongsi

swit@kon said...

Lady,

balik babe jangan tak balik. oh ye. raya balik mana? umah ko ke laki ko?

swit@kon said...

Reena,

resepi eh? nanti eh. tanya mak ;)