Monday, August 10, 2009

penat dowh


kan aku kata aku ada event hari rabu kan?? wah. tak sudah2 lagi prep itu. tadi aku g Kompleks Sukan Air, pastu lari pegi Bangunan Sultan Abdul Samad g amik topi (sempat makan lunch kat Ikan Bakar Istana Negara - gila meleleh wa cakap lu, terima kasih encik suhaimi!) pastu singgah Kompleks semula, tengok rehearsal air and balik office. paling best adalah apabila Dato' call dan bitau mesyuarat esok dia tangguhkan due to medical issues regarding my bosses dan keterikkan jadual untuk event. dia nak aku concentrate on event itu. terasa ringan skit bahu ni bila dia bitau aku tadi. dengan bos aku kuarantin kat umah, kerja melambak. memang la kurus. hahaha.

oh, btw korang. Majlis Ayol dah selesai Sabtu yang lepas. aku malas nak cerita ceriti, yang penting kami (penganjur utama malam itu) telah berjaya melangsaikan perkara2 di Majlis tersebut. Terima Kasih tidak terhingga kepada Min yang macho dengan walkie talkienya, Nana yang ayu bersimpuh di atas pelamin serta memakai bunga tangan, Didi yang mengiringi VVIP untuk menyanyi bersama (hehehe), Mila dan Um yang begitu efisyen sebagai pengapit, Lin yang aktif bagaikan tiada Kasih Mya, Max yang begitu multitasking dengan emceeing dan menyanyi (love your suit Max!) serta CheChe dan bakal tunang Cik Faie yang begitu romantik (che, aku approve - wah! hahaha).

so, tak lengkap entry ini tanpa gambar. without editing gambar2 ni, tengoklah and enjoy k! pictures credit to Mama Mya aka Lin.

the A's (portion sahaja)


'that thing you do'




okeh,
sekian, terima kasih.


8 comments:

: s h e "2 d" n a: : said...

yantiiee..chantekla tudungg...nakk..nakkk..eheheh

thesweetlittlecat said...

beb bila mau upload pics yoyol & wife nye? aku mau tgk mempelai2 itu...

Diarihatiku1976 said...

wah meriahnya ekk...

princess~syeena said...

ahhh...

i wish i could go!!!Encik teddy Bera was down wif fever...kena pg check up plak...huhuhuhu...

seriously i wanted to join u guys!!!

swit@kon said...

: s h e "2 d" n a:,

thanks! ariani. hahahaha impulse buy. terus grab sebab dah takde tudung!

swit@kon said...

thesweetlittlecat,

eh, ada kan? haha selamba letak gmbr reramai takde gmbr diorang laki bini. hahahaha

swit@kon said...

Diarihatiku1976,

meriah eh? biasa je. kitorang je yang meriahkan. kah kah kah

swit@kon said...

princess~syeena,

was looking for you. tapi takde. hope encik teddy sihat la... :D babe, add me. i nak baca your blog. yantie2g@gmail.com