Thursday, January 13, 2011

put your hands in the air

tajuk takde kena mengena dengan isi entry. boleh jugak kot.
abaikan. ahahaha.

walaupun begitu, saya ada berita sungguh baik yang dikongsi bersama-sama dengan rakan-rakan yang lain.
berita yang dah diangin2kan beberapa bulan yang lalu.
akhirnya, surat yang kami tunggu dah pun tiba.

alhamdulillah. syukur pada yang Maha Esa. rezeki dariNya.
seronok. tapi bila difikirkan kembali, tanggungjawab makin besar.
so, dapat saja yang official, saya akan kongsi dengan kawan-kawan ye.

wish me luck!!

p/s: batuk masih kung keng. :(

4 comments:

thesweetlittlecat said...

:)

semoga sglnya dipermudahkan bg kite semua.. all d best babe!

cc said...

naik pangkat?
dapat tukar jabatan?

saja je bg saspens :p

suhana azlin said...

wowie..! best tuuuu...
meh la dtg cni celebrate dgn mya...
haha x pasal2 je nak kene pegi uk

aku balik taun depan, agaknye dah beranak anak ke-3 baru dpt kut..kehkehkeh....sgt x produktif =P

sky said...

pemangkuan M44 le tu hehe..congratz..kita serupa2x (sila ajuk dlm bentuk nyanyian) hehe..