Thursday, September 29, 2011

Anuar Zain (2011)

yang ditunggu dah tiba. Album abang nuar zeng.
Woot! Woot!
(sama-sama keluar ngan album Mek Ti kan?)
kat kedai cd di Alamanda dah beriya-ia main lagu-lagu album ni.
i suka!
belum beli, pinjam dari bos kat opis :D

layan dulu baru decide nak beli ke tak....

Chomel. macam zaman Bila Resah. tapi ni gambar bile??


p/s : kenapa artis-artis lama pakai gambar pelik-pelik je untuk album baru diorang eh? siapa la jadi designer depa...#tetibe pelik


sokonglah artis tempatan. hahaha

2 comments:

suhana azlin said...

dah kuar eh? weehooo!

tau x mya suka gile kau bunga cintaku auww! tuh..seremban to bangi non stop ok dok repeat je dgn joget2 sume mmg la diva junior (-_-')

didi said...

cover album ni pun macam zaman dia sebelum baligh.
sekian.
:p