Thursday, July 2, 2009

sah!


it's July (patutnya aku post benda ni semalam hahaha)
&
i've received THE letter.
and it feels so nice (penantian itu satu penyeksaan)
thanks to everyone yang dah support saya selama ni.
panjang lagi. ada lagi 32 tahun service. mampukah saya bertahan?
InsyaAllah.. (tolong doakan juga ye!)

14 comments:

thesweetlittlecat said...

ooo.. dah dpt confirmation letter erk??? congrats! aku tak dapat2 lagi ni.. :(

AFIQ zainal said...

wah..ade lagi 32 taun..so 55-32=23..wah..muda lagi nih...ahahaha

tahniah..!!!

Shopaholic Mama said...

congrats sis!

let's celebrate - ada krispy kreme kat Times Square ke?

swit@kon said...

thesweetlittlecat,

ye betul!aku rasa ko akan dpt skali ngan aku tau!

swit@kon said...

AFIQ zainal,

salah kira bang! hahaha

swit@kon said...

Shopaholic Mama,

Thanks Shopaholic Mama!!!
Ada! Krispy Kreme kat Malaysia ni kat Times Square la...

Anonymous said...

hahaha.. baru je hari sabtu tu mengadu kat saya kan? ehehe.. tup tup dah dapat.. tu la berkat mengadu kat saya.. ahaks... anyway, tahniah.. hope that THE letter will boost your passion to perform even better.. chaiyukk dear...

Joyah Sempoi said...

congrats..jauh lgkan perjalanan servis kiter ni??..hik...akak jugak yang seronok bercuti..

nishashburn said...

sila baca review konsert anuar zain di blog ku... hehe!

nishashburn said...

sila baca review konsert anuar zain di blog ku... hehe!

swit@kon said...

chaneykronik,

maybe sebab angin aduan kepada encik chaney dah bertiup ke espiya?

swit@kon said...

Joyah Sempoi,

jealous k..
akak kat ne eh?

swit@kon said...

nishashburn,

i like!

Mursapap said...

Daku tak boleh baca review abg kesayangan at Nisha's blog la...