it's July (patutnya aku post benda ni semalam hahaha)
&
i've received THE letter.
and it feels so nice (penantian itu satu penyeksaan)
thanks to everyone yang dah support saya selama ni.
panjang lagi. ada lagi 32 tahun service. mampukah saya bertahan?
InsyaAllah.. (tolong doakan juga ye!)
14 comments:
ooo.. dah dpt confirmation letter erk??? congrats! aku tak dapat2 lagi ni.. :(
wah..ade lagi 32 taun..so 55-32=23..wah..muda lagi nih...ahahaha
tahniah..!!!
congrats sis!
let's celebrate - ada krispy kreme kat Times Square ke?
thesweetlittlecat,
ye betul!aku rasa ko akan dpt skali ngan aku tau!
AFIQ zainal,
salah kira bang! hahaha
Shopaholic Mama,
Thanks Shopaholic Mama!!!
Ada! Krispy Kreme kat Malaysia ni kat Times Square la...
hahaha.. baru je hari sabtu tu mengadu kat saya kan? ehehe.. tup tup dah dapat.. tu la berkat mengadu kat saya.. ahaks... anyway, tahniah.. hope that THE letter will boost your passion to perform even better.. chaiyukk dear...
congrats..jauh lgkan perjalanan servis kiter ni??..hik...akak jugak yang seronok bercuti..
sila baca review konsert anuar zain di blog ku... hehe!
sila baca review konsert anuar zain di blog ku... hehe!
chaneykronik,
maybe sebab angin aduan kepada encik chaney dah bertiup ke espiya?
Joyah Sempoi,
jealous k..
akak kat ne eh?
nishashburn,
i like!
Daku tak boleh baca review abg kesayangan at Nisha's blog la...
Post a Comment