Tuesday, November 8, 2011

story of my childhood friend

this is about my childhood friend, Namie.
kenal dia sejak saya berumur 8 tahun, darjah 2.
dia adalah best friend merangkap jiran.
sangat baik kot kitorang. bermula dengan insiden cucuk2 jari di pagar yang memisahkan rumah kitorang, terus jadi baik sampai hari ini, saya dah pun berumur 28 tahun.
makanya telah dua dekad kami kenal dan berkawan rapat.

kami berbeza dan sangat berbeza.
sebab saya anak sulung, dia anak bongsu.
dia sangat bergaya dan meletup, saya adalah manusia selekeh dan selamba. haha.
saya gila nak belajar naik motor, bawak kereta. dia tak heran pun. :p
pernah jatuh basikal masa kami konvoi nak tengok itik putih kat area Pinggiran Batu Caves (yang sekarang dah jadi penempatan beribu2 penduduk).
berarak ala2 kontijen merdeka depan rumah siap dengan bendera, topi. hahaha
macam2 kot.
tapi kami berdua sangat suka pink.
even dulu, kami pernah masuk magazine remaja sebab kegilaan pink dan hello kitty kitorang.
*malu*
dan skang kami berkhidmat dalam satu organisasi besar yang sama.
cuma berbeza skim.
:D

sebulan yang lepas, ada orang merisik dia. dua minggu lepas, dia bertunang.
dan tanggal 11.11.11 ni dia bakal diijabkabulkan dengan jejaka pilihan (mak ai, bahasa aku!!)
tahniah kawan zaman kecil!

here are some of the pictures from her engagement. enjoy!

see. told ya. she's a beauty. i'm comot. :P

<3

bakal ibu mertua. 

can't wait for the nikah.
will update more!
mungkin satu hari nanti, update pasal kami masa kecik2.
hahaha

6 comments:

It's me... said...

tomeiinyerrr....
yang sebelah org yg bertunang tu bila nak hapdet pasal cerita pertunangan ke, perkahwinan ke... nak gak merasa makan nasi minyak preeeeeeeeeee

suhana azlin said...

yg sebelah org bertunang tu saje je nak kita tertunggu tunguuuuuu...

haha mak sebok ;P

swit@kon said...

It's me...

Puan. Tak lama dah. Hahahaha. *ayat artis*

swit@kon said...

suhana azlin,

penantian itu suatu penyiksaan. erk. kau nampak tak aku macam gems di situ???

suhana azlin said...

kau? gems? bluekk...!! =P

tipu ah nak gems gems...xpe la nanti nak melaran baru cantik kalau berisi sikit beb ;)

swit@kon said...

suhana azlin,

gems weh. tang tangan tu. aduinyeeeee.

kalau tang dada, i nak! *larikkk*