Friday, December 2, 2011

disember : mode nervous

salam semua.
dah bulan terakhir untuk tahun 2011.
oh nervous.
kenapa?
sebab ini menandakan final exam semakin hampir, semester 1 pun dah nak habis.
dan bertambah lagi usia, bertambah komitmen, bertambah tanggungjawab.
berdoa supaya semua dipermudahkan olehNya.
semoga rezeki bertambah.

mode nervous. mode happy. mode kalut.
semua pun sama.


hari ini juga adalah hari terakhir Didi dengan perut di atas. hari ni bakal menyaksikan rakan ketat saya Puan Didi bakal menjalani pembedahan c-sect untuk melahirkan seorang lagi Geng! Jr. to Didi, be strong. tak sabar nak jumpa kau sat g!


ok. dah mula nervous balik.
nak buat kerja. bye!

3 comments:

reena said...

Alaaa nervous pasal lain sebenarnya kannnnn? :p

My Love.. said...

eleh....final konon..tu bukan petik jari je ke?ahaks..

eh didi nk kena c-sect ke? kenapa?

suhana azlin said...

ye la pakai la alasan nervous exam ko tu nyahhhh....

beb, nape kena c-sect? ceciter sket..aku ketinggalan sket udah le beza 8 jam pastu susah nk online sbb kamal coti huhu kene rebut2 sayang sket nk main lappie =P