Tuesday, January 17, 2012

mike nak jaga lembu?

i'm in love with adam levine maroon 5's Moves Like Jagger since it was aired many months back.
siapa yang tak suka kan? dengar dalam kereta boleh buat stereng kereta berputar2 mengikut alunan lagu. apatah lagi kalau tengok video klip kan? adam super hot stuff. *meleleh peluh*

tak caya? cuba tgk video ni. tak ke rasa nak goyang macam mike jagger? :D


pastu, lately jadi penyakit nak goyang macam mike ni adalah video parody oleh seorang malaysia bernama helmi. hahaha. ini memang lawak sehingga liriknya dihapal oleh si dia. saya layan gelak je lah. tapi memang kreatif sungguh kot. takyah citer banyak, korang tengok je la.

(viewers discretion advised. LOL)


p/s : christina aguilera adalah super kurus masa dalam video MLJ itu.

1 comment:

suhana azlin said...

haha kelakar gile beb!

hello! talk to the hand ok minah??
mengong gile kut stim korek telinga tepi padang LOL!!