Monday, January 30, 2012

belian RM 200

saya ada baucer RM200.
baucer buku.
tak sabar nak beli buku ni.
semalam dah pegang few Murakami books.
tapi sebabkan nak kena cukup2 belanja RM50 dan saya lapar, terus letak semula.
bila lah nak g beli buku ni?

buku belajar nak beli apa eh?
ermmm..

2 comments:

cacah said...

dekat book xcess amcorp pun buleh guna voucher tu akon... :)

swit@kon said...

cacah,

banyak jugak kedai buku yang terima. book xcess tu i tak ke sana masalahnya. thanks for sharing nway!