Thursday, May 31, 2012

Teaser : Majlis Akad Nikah :)



teaser dulu eh?
cerita later.

masa ni la kot lafaz akadnya. tak sure. tapi sebab didi pegang tangan, ye la kot. haha

the hantaran. the bronze-yellow dari saya kepada dia dan sebelah sana, warna purple dari dia kepada saya. hantaran dari Favors by Eddy. awesome work!!

SG Girls and us. Yep. Dua je datang. Yang lain kerja. :)
i heart you [Maria & Zurai] - thanks sebab sanggup cuti


pictures courtesy of Puan Aqilah and Zurai. all via Facebook. thanks!
OP punya gambar nak ambik weekend ni. :)

enjoy dua keping dahulu ya :)




3 comments:

reena said...

Cantiknya bekas hantaran! Nampak grand & exclusive!

suhana azlin said...

wahh i like the hantaran as well la bebeh!

berbaloi kalau suruh org buat dapat cantik gitu, suka suka....sila update once dah dpt gambar ok...efektif tul OP kau, aku dulu dah ngandung baru dapat LOL! ;P

didi said...

Lin, sbb kau ngandung cepattttt!!! Hahahaha...
Yantie, tudung aku tu macam aku di attack oleh furry balls. hahahahah