Friday, July 31, 2009

its THE MARITAL friday

(picture from google images)
first and foremost (adakah ayat the marital friday eh?????) hahahaha

secondly, setelah sesi perbincangan yang agak panjang dan berkali2. sesi yang disulami mata kucing, bihun goreng, roti john, nandos dan sebagainya. Akhirnya, tiba juga Jumaat ini.

saya menaip ini di rumah, dengan mengambil cuti untuk hari ini (lamanya tak cuti. last sekali before Hari Pekerja). jam 10 jap lagi Geng! akan bertolak ke Jengka 10, Pahang untuk mengantor Abang Bling!Bling!. beberapa jam lagi Yoyol akan bergelar suami. jeng jeng jeng.

beg belum pun dikemas. taktau nak bawak baju ape. yang pasti dua helai lah. baju untuk majlis nikah malam ni dan majlis sanding esok tengah hari. kejap je saya pegi Jengka. esok dalam jam 3 dah gerak balik ke Putrajaya semula. Esok pula seorang lagi bestfriend saya akan melangsungkan pertunangannya. walaupun tiada perancangan awal nak bertunang, dia bertunang jugak. aku harap kau happy babe!!!! tunangan orang tu. hehehehe. lagi dua bulan dah nak nikah.

masa berjalan, semua orang dengan perancangan masing-masing. and i am so glad i am part of it. walaupun membantu sekadar yang aku mampu, still sedikit sebanyak tempias happiness itu kena pada aku.

apepun tak sabar tunggu malam ni. saat yang aku nak tunggu ialah masa yoyol nak akad nikah, kita tunggu entry2 khas majlis pernikahan yoyol nanti k!

wish me a safe journey people!!!!
c ya tomorrow nite or sunday morning k.

xoxo

p/s: Mama Lin, rindu kau! maaflah ari ni tak dapek nak sesi gediks2 together for lunch! c ya k. kiss Mya for me :D



4 comments:

green apple said...

have a safe journey

didi said...

huhu
maaf aku tak dapat join
confirm lesen chief geng aku ni menjadi rebutan cheche

icedcham said...

can't wait for d pics :)

swit@kon said...

green apple,

alhamdulillah :D

didi,

tak payah rebut. cheche dah isytihar sendiri pun!

icedcham,

nanti eh. belum edit :D