Sunday, July 19, 2009

pemalas gila kau!

its Sunday okeh. and rite now, 1.20 pm and from my window i can see that it's gonna rain anytime soon. already had my breakfast (gila sedap mihun goreng mak and cekodok pisang! berbunga hati ini!) walaupun tak mandi dan layan E! News. plan hari ni adalh nak mengemas bilik yang dah macam sarang tikus. waaaaaaaa walaupun dah berbondong-bondong baju bagi kat orang, tapi still macam penuh sentiasa bilik ni ngan baju2. huhuhu still bila nak keluar, aku tak jumpa atau tak tau nak pakai baju ape.

memula plan nak tgk Harry Potter lagi sekali nak bawak mak, tapi aku malas. makan aku tak malas plak! haaa dah azan dah pun. nak mandi, solat jap. pastu aku taktau nak buat ape. nak kemas katil? ala...kang aku golek2 sepah balik.

esok ada event. waaa tension aaa esok da keja balik...bila aa aku nak g amik baju kat tailor semua nih! isk isk. minit pun tak siap. semalam lepak starbucks, adalah dua muka surat je aku menaip. lain2 aku surf internet, and baca gosip. bengong! baca buku lah. best jugak! oh ari ni Kamal dah ke Aberdeen, Lin....aku doakan ko tabah. hehehe kalau tak larat jaga Mya, bagi je aku. :P

mak aih, apa aku nak buat ni. tolonglah! get a life Woman!!!!!malas malas malas. setan berleluasa nih!ok dah tau, mandi, smayang, makan, kemas bilik, tido. pas maghrib g umah yoyol untuk discuss wedding details dia (ceh, ayat dah macam mak andam kau...geli :P)

ergh, aku bernafsu nak shopping, dapat sunglass ALDO tu syok gak kan. tapi takde less la plak. aaa tu nanti pikir lah. apapun aku rindu Penang. aku rindu pantai, angin tepi laut, bau2 masin tu, ferringhi, cina dvd, nasi kandaq Kayu, roti naan. erg. demmit aaa. tensen aku cam ni.

oh, tetiba aku kena penyakit MALBEL (malas+bebel). buruk perangai. sudah yantie! p mandi!!!!



6 comments:

Lady said...

oit. dah petang pon belom mandi ke aaa...ngeh ngeh ngeh

Mama Mya said...

tsk tsk...
tinggalkan baju papa yg x cuci lagi utk mya, tapi aku yg nangis sambil peluk baju tu sampi tertido...huhu...

Anonymous said...

mehla dtg penang cik kak!!! =)






~coffeeaddicts~

AFIQ zainal said...

dah2..ni da mandi ke belum ni...

princess~syeena said...

gimme ur email add...

nak add blogreader..my blog is officially restricted

swit@kon said...

Lady,

hari minggu babe, hari minggu :P

Mama Mya,

'Jangan dikesali, atas apa yang terjadi...mungkin rahmat..' sila sambung! tapi cam tak begitu seswai! hahaha


~Coffeeaddicts~

mau, tapi blum tau bila. huhu


AFIQ Zainal,

Mandi la weh! :P


princess~syeena,

yantie2g@gmail.com k!