Wednesday, August 28, 2013

i love shawls


salam
tetiba kan?
janji nak update pasal raya.
tak update2. dan dan cerita pasal shawl. hahaha.

terima kasih kepada cik puan suhana azlin, saya telah terjebak dengan shawls dari VS atau nama sebenar ShawlsByVSNow.

paling suka adalah VS Essential Shawl.

  

dua kaler ni saya beli for raya hari tu. dah pakai. puas hati.
so hati ini meronta2 nak beli lagi. wakakaka.
kenapa saya suka?
sebab kain elok, labuh dan lebar. pemakaian jadi sopan dan hujungnya adalah melengkung.
banyak kaler lagi tapi semua dah out of stock.
kepada tokey, tolong la restock. saya nak kaler fern green, lemon meringue, antique brass, dark magenta, oxford blue, raspberry rose dan memacam lagi lah. please...please..

love!
ok tu je. nak share :)
sharing is caring.
FB page


*entry ini adalah tanpa bayaran. iklan ini adalah percuma.



3 comments:

My Love.. said...

nak jgk pakai shawl slalu...

apa daya...muka ku bulat...

Dalila Khalid said...

u..
i adalah pembeli tegar vs.
haha tgh pantang pn order dulu

mamamya said...

uwaaa...aku pun nakkkk..nakkk jgakkkk....haha...kempunan dah beb nak ber vs...xpe tunggu sesape nk dtg melawat kawasan nnt akan ku borong!!