Friday, July 1, 2011

Julai

salam kawan-kawan ku.
*tarik napas*
alhamdulillah. saya masih sihat.
walaupun berlari2 ke sana sini, tapi masih berdiri teguh.
last weekend saya bz bercinta dengan family dan menyebabkan blog ini terbiar.
isnin hingga rabu saya berada di KK atas urusan kerja.
bukan takde wifi atau internet connection, tapi letih dan takde mood nak update.
semalam masuk office dan tersangat lah bz.

hari ni dah masuk bulan Julai.
bermakna kita dan tinggalkan separuh tahun untuk tahun 2011.
apa pencapaian sedia ada saya? erm. banyak perubahan.
hari ini lebih baik dari semalam dan insyaAllah esok lebih baik dari hari ini.
ups and downs in life itu perkara biasa.
kalau tiada, agak pelik lah.
apatah lagi terhadap manusia beremosi seperti saya. hehe.
Julai di pejabat menyaksikan beberapa nama keluar dari sini dan bertebaran di muka bumi Allah di merata2 jabatan dan kementerian. Sedih. tapi itu kan life cycle. rezeki masing-masing, Allah dah tetapkan.
sedih yang teramat, tapi saya happy dan bangga. boss naik pangkat, nana tonnet dapat kerja baru di bank.
siapa tak happy?

rejab hampir habis dan syaaban dan makin hampir, makanya Ramadhan pun dah nak menjenguk kita sekali lagi. hmmm. syahdu dah ni.

jom lah. breakfast dulu. sambil muhasabah diri.

;)

No comments: