Tuesday, August 2, 2011

(yawn)

ok.
i've been a bad blogger!
pfftt.
Julai punya entry adalah super sikit.
pemalas ni yantie *haip*

sebelum apa2, saya nak ucapkan selamat berpuasa buat rakan-rakan semua.
alhamdulillah, kita berpeluang bertemu ramadhan sekali lagi tahun ini.
semoga keberkatan ramadhan akan kita perolehi. amin.
bulan puasa saya suka. sebab its family time.
banyak masa saya habiskan ngan Mak. hehe.
boleh gosip lebih skit. :P
masuk ramadhan, saya sayu teringat kat Bapak.
tahun ni first time raya tanpa Bapak. Mak dah usulkan untuk kitorang raya kat KL.
tapi saya dah hint Ayah untuk raya Melaka gak. hahahaha. we'll see.
maybe ramadhan ini yang terakhir saya berpuasa dengan parents? tahun depan mungkin pertambahan ahli keluarga atau suasana berbeza? jeng jeng...LOL

ok. dah dah. anyways. nak re-cap apa yang berlaku sepanjang Julai yang lepas.
banyak benda ok.
dari trip Jerejak, english wedding, delayed flight, culinary art team building dan banyak lah lagi.

hahaha.
memang saya tengah carik masa nak update.
dalam draft ada 3 entry yang masih belum publish. hish.
teruk.
ok lah.
beri saya masa sikit ye.
saya janji, pasni ada banyak entry dengan gambar2 yang super cantik!

ok. buhbye.
puasa! jangan browse lauk je k.

3 comments:

suhana azlin said...

aku dok browse resepi biskut raya, pastu kejap2 tgk jam adehh jam ni rosak ke hape ek? hehe...

Melissa said...

Ooooh suspens ni bila akak sebut psl Raya thn dpn tu. Hehehe.
Salam Ramadhan kakak, selamat berpuasa ! :)

It's me... said...

nak tawin ekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk