Wednesday, March 28, 2012

checklist wedding




about two months to go!
somebody who is not here dah complaint. saya tak update cerita wedding pun dalam blog.
tee hee hee.
saya agak kalut.
juggle ngan banyak benda dalam sehari.
so by the time balik rumah, dah lunyai.
after isya' memang siap2 tutup lampu.
assignment/kerja sekolah pun buat sabtu pagi. if sempat, curi2 kat office. ahaks!

ok. jom kita tengok checklist yang saya amik dari internet.
about two months before the wedding. apa sepatutnya dah siap ye?


· Menyenaraikan nama tetamu - kad wedding dah siap. insyaAllah. mulai hari ni nak emel kengkawan mintak address
· Membuat perancangan majlis bersama pengacara majlis - AP (aturcara pentadbiran akan dirangka selepas meeting bersama wedding decorator dan catering jumaat ni. pengacara dah dibekalkan dengan baju. tinggal nak finalize skrip :)
· Merencanakan bulan madu - erk. yang ni asik pending. tatau. 
· Mengaturkan tempat tinggal saudara yang datang dari jauh - almost done. dah book dua rumah transit for melaka clan. not the semi-d but apartment. 
· Memastikan rawatan spa secara intensif - dah beli kupon. tengah carik time. puan pengapit, anda nak join saya tak??? jom aaaa
· Memastikan bunga telur dan cenderahati yang telah ditempah siap - insyaAllah. favors for majlis dah settle. payment done. hanya nak g beli favors budak2 je. favors majlis nikah pun almost done.
· Memastikan ukuran baju anda sesuai dengan bentuk tubuh anda dan pasangan - dah fitting first time. April is the second fitting. baju nikah dan baju reception. :)

hehe.
ok tu je :)

bye




6 comments:

It's me... said...

yeyeyeyeyyeye nanti kita dapat makan preee.... *fefeling dijemput*

My Love.. said...

ceh tu je? hantaran nya checklist dah siap?hehehe..

good luck yer for ur preparation..enjoy!!..

lum ada anak n xde laki nk jaga kat rumah..jangan nak lunyai2 n xde masa la k :)

u should enjoy zaman bujang ni to the fullest..trust me!

swit@kon said...

It's me...

hehehe. puan, ready ye. nak serang bagi kad ni. hahahaha

swit@kon said...

My Love..

kau tau dah update aku. diam2 je. ahaks. hahaha

suhana azlin said...

hehe...terkenang daku suatu waktu dulu..bestnyeeeee plan wedding huhu...

xpe seleceh atau renyah cmne pun yg penting kau enjoy je okeh ;)

didi said...

eh, aku si puan pengapit baru baca ini entry daaaaa...
heeee heeee...
nak gi spa, bagi tau aku awal2. perlu dirancang awal2....
yang penting, dont EVER go to the royal malaysian spa. pengalaman yg sangat horror dan boleh menyebabkan aku xmau pegi spa for the rest of my life dah!!
aku akan cerita dgn detail di blog aku later. huhu