Thursday, April 15, 2010

entry khas buat yang jauh di mata, dekat di hati

semalam kami (Geng!) layan dinner di Kelab Tasik Putrajaya. plan asal untuk tidak makan (thanks Didi!) bertukar dengan meng'order' set Cheese Naan dan Tandoori Ayam. amik gambar untuk tontonan Puan Suhana Azlin. :P. kami membuat beberapa perbincangan mengenai event2 yang bakal Geng! tempuhi. Max's plan, Wedding Cheche dan pengumuman paling sensasi dari pasangan sensasi. (biarlah itu diumumkan sendiri tuan punya badan). Oh! am so glad for both of you! mwahs!!!

untuk Puan Suhana Azlin yang berada di Aberdeen, Scotland. terimalah....

Roti Naan Cheese, Tandoori Ayam
(aku tau ko tak terliur sebab kat sana banyak Pakistani Restaurant)
tapi best woooo :P

Wajah2 Geng! - Lin, rindu tak??? :P
oh. yang besar tu gambar diorang bersama basikal Max.
(yang nampak cuma handle je)


dan keduanya untuk Puan Kopi....

balik malam semalam, saya buat kek.
khas buat Puan Kopi. yang berada jauh nun di Penang.
teringin nak Rainbow Cake kan babe.
malam ni aku sampai. lunch esok ko dah boleh makan kek ni!
or kalau nak lagi cepat, malam ni. hik hik.

tiada warna merah. kerana mau cepat semalam tergrab warna oren. 
: D

p/s: Kiki!!!! i bukan perasan pandai. i am a good baker!!!! :P

6 comments:

Adni Ariff said...

jauh di mata, dekat di hati bukan usus ke? kenapa entry ni untuk usus pulak? bwahahahaha!! :D

kek itu sangat cantikkkkkkkk!!!~

ami wafa said...

nak kek! petang ni tapaukan utk aku k! upah anta ko ke erl. hehe

didi said...

kepochi kesayanganku,

saya mau juga
saya ini dekat di mata, dan betul2 dalam hati

hahahaha

thesweetlittlecat said...

cantik kek pelangi anda!

saya suke!!!

Lady said...

dah lama tak jumpa kek pelangi ni... nak! nak! nak!.. kihkihkih tetibe~

p.s. bila nak HD?

suhana azlin said...

wah wah wah...ghiang bona nampak eh..

tgk tajuk entry ko instinct aku dah agak dah ni mesti nak buat aku drooling nih..haih.

nasib baik hati i sejuk tgk kek pelangi u..hehe..

eh, pasangan sensasi tu um dgn mila eh? eh? eh?

to puankopi;sila nikmati kek anda sepuasnya =)

to kiki; ye..kitorang memang good baker...jgn jeless..kehkehkeh...

to max; ko naik beskal ke sekarang? mmg betul2 warga NRE yg berkaliber..hehe..

to switakon; cepat2 bank in duit utk aku shopping..sila send sekali wishlist anda beserta saiz ye..
aktiviti shopping secara serius sebelum balik telah dimulakan sekarang =)