Wednesday, April 14, 2010

packing my bags

yes. i'll be away again this weekend.
bag belum dikemaskan pun. sebab nak pergi 4 hari dan dua tempat yang berbeza.
aktiviti juga berbeza.
kerja dan berjimba.
kerja itu hujung minggu so saya hanya perlu pakai slacks dan kemeja sahaja lah.
nak berjimba itu pula bersama-sama dengan bos-bos, pakaian yang bakal dibawa juga sesungguhnya perlu sesuai dan sopan. bukan saya tak pakai sopan lah, tapi kena jugak lebih sopan dari biasa. :P

konfirm hanyut pada hari Isnin (ada bengkel tender dua hari) sebab kepenatan hujung minggu itu pula.
Selasa malam saya akan bergerak lagi. wah. nampak gayanya macam tak sempat nak unpack dan pack semula je. erm. flight kali ni akan mencabar sebab saya gatal nak cuba flight transit. dua kali naik kapal terbang. pertama yang besor dan kedua maybe kecik sikit. ermm. sound adventurous kan. apa yang nak dibawak eh..lotsa mags (TIME & Newsweek yang dah berlambak kat umah) and mp3 player. alangkah baiknya kalau dah ada BB masa ni. T__T

erm. trip next itu mencabar. balik dari trip saya mahu bercuti dan study untuk peeteekay. ala untuk paper yang tak lepas tu. huhu harap boss tak banyak bunyik lah. :( anyways, saya perlukan kasut baru. bila tah nak beli. kasut kerja. yang ada cuma tinggal 5 inci. tapi yang selesa pakai lama2 dah season. huduh bebenor. memalukan.

ok. tu je. perut penuh. baju sendat.
macam nk baring je ni. :P

bye

3 comments:

thesweetlittlecat said...

keje mcm kita yg penatnya bila asik kena kuar je memanjang.. kekadang aku buhsan gak!

tp bila duk opis lama sgt nak kua plak.. bila dah start kua, asik kua je every week.. penat penat penat..

p/s: all d best beb!

sky said...

all the best!

suhana azlin said...

alaaa...nak pergi manaaa....

take care bebeh!