Thursday, July 8, 2010

masih bernafas

sayangku semua.

i am here.
still alive. still breathing.
siapa yang ikut twitter saya tahulah apa yang saya buat dan kat mana saya. hahaha

saya rindu nak update blog.
say tak sempat.
kerana menjalankan tanggungjawab sebagai seorang anak, pekerja yang berdedikasi, rakyat malaysia yang harmoni, girlfriend yang chomel dan sebagainya.

banyak nak update korang ni. ok, kita re-cap sikit jom!

1. Twilight Saga - Eclipse. i was among the first to watch it YESTERDAY. saya dan my twihard partner iaitu Min. awwww. so sweet. review later. apa yang boleh dikatakan, sila beli tiket sekarang juga dan pergilah menonton. super awesome ok! Thanks to Twilighters Malaysia for made it happened. *ralat kerana gagal menang lucky draw. yang menang ialah akak sebelah seat saya. hehehehe*

2. Saya hilang sebab Isnin tu bz. ada ceramah dan sebagainya. Selasa dan Rabu saya berkampung selama dua hari di Royale Chulan, Kuala Lumpur bersama yang tersayang attending Asian World Summit on Corporate Governance. Tidak sangka rupanya wajah i masuk tv u. hahahaha. dan surat khabar. :P. Saya berpeluang untuk berjumpa dengan Raja Muda Perak, Raja Dr. Nazrin Shah, Lim Guan Eng, ramai CEO-CEO dari pelbagai syarikat dan ramai lagi lah. happy!

3. Kerja adalah super banyak. Biasalah, dua hari takde kat office. Saya duk kat conference pun dok gtalk ngan Aqilah pasal kerja2 kat office di samping mengompat satu dua baris.

bukan tanak update blog tau. tapi bila balik dah malam, lepas mandi, letak kepala atas bantal terus hanyut. huhu. lagipun ada orang marah pasal saya disablekan right klik kat chat box tu. malas dah rasanya nak update blog. kerana ada pencemaran bahasa di situ. dah lah saya tak kenal dia. huhu.


oklah. tu je. nak meeting 8.30.
bye.


p/s: sudah rindu sama Edward Cullen. alahai. :(

4 comments:

Eny Yusof said...

eh sudah berpunya eh...... hehehe....

thesweetlittlecat said...

aku rindu pd jake yg super kiut n funny! :)

swit@kon said...

Eny Yusof,

ye. oleh Edward Cullen :P

swit@kon said...

thesweetlittlecat,

hahaha. ko rindu perut ke? wakakakaka