Tuesday, September 29, 2009

when a woman loves a man, a woman and everyone


weh, rasanya aku tanak dah update pasal raya boleh tak?
huhu bosan aa cerita makan, pakai baju ape, gi rumah sapa. hehehe. nanti2 la pulak. kita selang seli kan dengan cerita biasa2 oke?

hmm. apa hal tajuk tu? haha takde mende. mainan fikiran dan emosi sahaja. hik hik. Allah jadikan kita pelbagai ragam dan perangai. kalau sesama jantina pun berbeza, apatah lagi berlainan jantina kan? contohnya la. kita (perempuan) dengan mak kita. pun tak semestinya sebulu. paling senang, aku ngan mak. dah 26 tahun (plus 9 bulan sepuluh hari lam petur) hidup sama. tapi kitorang kerja asik bergaduh je la. bukan all the time. tapi memang perangai clashed. nak buat camne. tapi sayang bagai nak gila. boleh? time baik tu bolehlah. aku boleh layan shopping dia. tapi bab tv ngan emo, takble blah. adik pulak ngan mak, macam boyfriend-girlfren, menyampah aku. hahahaha

ngan member2 plak. adalah masa dan ketika yang memang otak sama2 'click'. ada time yang memang hangswa gila. serius. macam kami dalam SG Girls (pada yang taktau, SG Girls ni kengkawan sekolah aku). we will take our own sweet time sendiri2 tapi bila jumpa, jumpa lah. time nak sentap, sentap jugak. walaupun clan itu lah yang paling lama aku kenal dan diorang tahu perangai aku sedari hidung ini masih berhingus, tapi kitorang nye relationship still bertahan. masing2 dah tau perangai semua. tapi kekadang tu, bila dah masuk fasa-selepas-remaja-nak-ke-belia ni, semua pun perangai dah berbeza. yang dah kawin lain hal, yang nak menikah lain hal, apetah lagi yang masih single dan mencari ketenangan hidup serta menghadapi masalah quarter life crisis. hahaha

lelaki dengan perempuan? tak usah cerita lah. tapi memang Allah Maha Adil. Kalau Dia nak jadikan pasangan tu ok, ok lah. dan kalau tak leh nak masuk tu, takyah cerita. berantakan jadinya. tapi takpelah. 'Di Mana Ada Kemahuan, Di Situ Ada Jalan' kan? usaha je k. sila baca atau tengok dvd The Secret. menyenangkan hati tuan-tuan dan puan-puan semua. selain daripada berdoa dan tawakkal kepada Allah s.w.t. ok! (p/s: aku ada dvd tu, nak pinjam? hehe)

hahaha. pepagi aku da merapik. maaflah. ini kan blog aku. hahaha. ok korang. love you all lah! nanti i hapdet lagi k. oh, i love you. aku tinggalkan korang dengan bait2 karatz di bawah ni. babai!!!!!!!!!

Tanpa manis madah
Janji yang puitis
Tuk persembahan
Hanya ketulusan
Sekeping hati suci

Aku berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku sayang dirimu
Biarpun nafas ku sampai terhenti


xoxo


4 comments:

AFIQ zainal said...

ada untukmu...

zurai said...

jom2..aini dh kontak?nk bjalan before aku kawin..23 24 25 october..

hade said...

ahkon..


beraya mana tahun nie///..
nak beraya umah ahkon boleh ke..he3//

hade said...

ahkon..


beraya mana tahun nie///..
nak beraya umah ahkon boleh ke..he3//