Friday, September 4, 2009

the boy does nothing


hey hey hey
assalamualaikum w.b.t

selamat berpuasa semua!!! hehehe gembira sangat ke aku pagi ni? ntah tetibe rasa hari ni jumaat kan and me likey likey. esok sabtu and lusa ahad. next week aku takde major meeting yang aku kena handle and maybe kena settle sedikit benda2 urgent. best wooo bulan puasa ni. aku rasa saat2 tenang aku hadir dalam bulan Ramadhan ni la (aku adalah manusia suka kekalutan kerana kekalutan buat aku fikir secara rapid, jika tak aku rasa sunyi). aku boleh lepak ngan mak lama berbanding masa2 bukan bulan Ramadhan sebabnya everyday kitorang akan spent time lepas sahur. hehe.

dah hampir separuh jalan bulan Ramadhan, semalam aku terima kad raya pertama aku!!! wuhuuu cam best plak rasanya. kad tu dari Encik HH, orang kuat bot-bot kat Putrajaya ni. hahaha terima kasih la bebanyak. aku deal dengan dia masa last event di Kompleks Sukan Air. :D.

so memandangkan kad raya pun aku dah terima, aku baru perasan yang tahun ni sekeping pun kad aku tak beli lagi. before puasa hari tu ada jugak nampak kad-kad raya di Jusco Equine. nak beli rasa cam awal sangat. so plannya ialah membeli kad raya weekend ni dan make sure semua dihantar next week. jap lagi singgah post office untuk beli setem and g alamanda untuk beli kad. tapi aku suka kad memory lane. hihi or tahun ni aku jumpa kat Upin Ipin. cam best. tapi yang kad Upin Ipin ni aku tunggu orang2 kuat Les Copaque bagi. :P.

semalam berbuka and jumpa kengkawan kat IN*TAN BK. ramai jugak lah bebudak yang datang. and makanan tak best sangat. tak macam masa batch kami deepeeyaa (yes adni, again). and the star of the night jatuh pada Encik TAYO yang hadir dengan cerita atas awan yang best gitu dan makanan di golden lounge :P. malam ni nak berbuka dengan Geng! pulak. bestnya...Min, ko amik aku eh???

oklah. esok saya nak g beli kad raya, g facial and repair roots (rambut). itupun kalau Mak Teh bukak kedai. plan nak balik melaka dah tak jadi. erm ok ok. saya nak g baca paper jap and kul 9 saya ada meeting!!

sampai nanti ye :D

papai

xoxo


3 comments:

ami wafa said...

aku dpt 20 kpg kad raya percuma. kelab bagi. siap ada lambang jabatan lagi hahaha!!!! sape nak angkat tangan! ;P

malam ni sharp 8.15 turun bawah. aku malas kol/text. be on time ok! (sambil buat muka serius)

mediahorizon said...

posmen tgh antar tuu agaknyeh

Adni Ariff said...

teeheehee~

agak malang tidak dapat hadir bukak puasa 2/06 dulu ye? i heard it was fantastic.. kekeke... :P