Tuesday, September 15, 2009

percubaan satu, dua


saya tidak berrcadang untuk menulis apa2 hari ini kerana berlaku gangguan emosi sejak pagi lagi. dengan bertalu2 soalan yang boleh dikategorikan bodoh melampau dan beberapa insiden yang menyebabkan panggilan telefon saya dengan encik itu dihempas begitu sahaja. tengah sakit hati, diam je. ku letak lah telefon itu. saat2 saya begini, saya perlukan sokongan. tak perlu jadi sarcastic atau perasan diri itu di seret ke lembah hina tau kah? tak reti2!!!! anyway. untuk tidak menyakitkan hati, jom lah kita layan gambar2 dari koleksi kamera yang baru itu. jom...

Botanical Garden, Penang



Sesi Memakan Mek D (malam semalam, jam 11)


kamera pengubat hati lara. nak harapkan orang memang hampeh. beli kasut lagi bagus!
kasihan sama saya. saya ini hari berbuka seorang saja. mak dan ayah g mana tah. berbuka kat opis kot. saya nak buat maggi sedap2 lah! sambil layan DVD yang banyak. aaaaa sebenarnya nak dominoes. huhuhu. tensen = makan banyak. tapi takpe. berat saya turun lagi 2 kg. sekarang ni hanya 41 kilo je. aim untuk turun sampai 39 tak dapat la kot. eh. merepek lagi. itu saja. bai!

xoxo


No comments: