Wednesday, December 23, 2009

menitik air mata, dalam dilema







- dulu saya minah Canon.
- Munzir yang kenalkan saya dengan Canon.
- masa guna Canon, dialah segala-galanya.
- lepas saya asik layan Nikon, saya terus jatuh cinta padanya dan saya membuat pelaburan paling besar dengan membelinya masa birthday saya yang ke-26 tempoh hari (iaitu three freaking months ago!!!!).
- semenjak dua ini pula, saya asik nampak result Canon lebih meriah dari Nikon. lebih warna, lebih banyak.
- ia membuatkan saya nak nanges je.
- saya sayang baby N. camne ni kalau saya nak baby C pulak. harus kah saya jual dan ambil C??

jeng jeng.
huks.

5 comments:

khairabdullah said...

bukan C, N atau S pokoknya.. pokoknya adalah teknik dan subjek.

zaha said...

echoing pokhai, siapa di belakang viewfinder paling releven.

ehehe, tapi kalau nak rekemendasi opkos la S kan? ehehe...but, between C or N if i were to jump...i'll heart C!

hade said...

ahkon,

jual kat i...i beli..lama carik jenis tu..:)

-hade-

Lady said...

hahah~ ko dilema eh.. tapi betul la babe.. yang penting skil, teknik, lense n flash apa ko guna.. kamera tu jatuh no berapa dah.. aku suka N!! :D

safwan asyad said...

jangan diperalat oleh alat...btw,im nikonian too...