Friday, December 11, 2009

holiday season

bulan disember.
dah la hujung tahun. semua pun mood nak bercuti je.
penat sangat kot keja setahun. saya pun dah ala2 burn out ni.
dengan makcik yang semakin poyo. malas!
layankan boleh jadi demotivated. so biarkan je lah.
kalau biggie bos tanya, i jawab tanya makcik, bleh? hahaha

hari ni selangor bercuti. untuk bulan Disember 2009 ni, orang2 di Selangor hanya kerja sekali Jumaat sahaja. yang lain2 semuanya public holiday.
Next week kawan baik saya Cik Zuraida akan bertukar status ke Puan. seperti biasa.
Cik Ahkon akan sexcited dengan wedding orang. hahaha
baju kahwin dia yang kami kena pakai sesama tu saya tak amik lagi.
matilor!

today cam ala2 tak kerja je saya ni. saya akan attend ceramah (lagi!) di Port Dickson.
so petang nanti baru balik.
tekak rasa macam nak nandos.
Geng! jom? - apa2 roger via sms or call ye!

orait. nak g tengok kerja2 (takde pun. makcik amik semua) kejap then saya akan terus ke PD.
alamak! kamera lupa bawak. :(

xoxo

1 comment:

suhana azlin said...

nak nandos jugak...kt sini ada sos nandos je, boleh la buat marinate ayam huhu...

nak makan boley, tapi kene yakin dan tawaduk la hehe...