Monday, November 15, 2010

anak-anak masa depan


arini agak hectic. 
mula kan pagi dengan ke ERL, Cyberjaya <3
kemudian tak lunch dan terus ke auditorium untuk bertugas sebagai emcee majlis mini konvokesyen anak-anak tabika/taska di jabatan saya. 

oh. umur 3 tahun adalah super chumel. kecik je. rasa nak gigit.

sila tengok video di bawah. mereka menyanyi lagu Satu Malaysia versi pelajar-pelajar Lim Kok Wing University.

cute kan?

4 comments:

thesweetlittlecat said...

ni bukan lagu transformasi tu ke? sebab aku pernah gi dgr kat LKW time perasmian Malaysian Transformation..

Lady said...

Super cute!!! geram je nengok!

swit@kon said...

thesweetlittlecat,

haah. aku rasa tajuk dia Satu Malaysia gak. tapi bila aku tanya bebudak tu diorang kata lagu Kurnia. hehehe mana satu tah. nanti aku google balik :)

swit@kon said...

Lady,

tu kau tgk kat video. depan mata...lagi aa. tambah yang umur 3 tahun. nak gigit!

dah bayangkan hannah sekolah tak?? hehehe