Friday, October 2, 2009

bulan oktober

aha!
bulan ni bulan birthday jugak. kalau last month birthday pemilik blog yang super cute, bulan ni birthday adik kepada pemilik blog dan orang kesayangan dia juga! dan bulan ni kengkawan aku bz nak pindah rumah. ada 3 makhluk yang dapat kuarters. dan malam ni bermulalah sesi mencuci rumah.

hari ni, 2 Oktober 2009 - Birthday Acap aka Budak Itam aka Kicap yang ke 21. gila dapat kunci kebebasan wooo. dulu masa birthday aku ke-21, mak belikan rantai dengan loket kunci. itu aku dah simpan dan nak turunkan pada bakal waris aku nanti (InsyaAllah). So, kepada Acap. Selamat Menyambut Hari Lahir ke-21. Semoha panjang umur dan murah rezeki selalu. seperti ucapan dalam FB, selagi birthday present kekanda tidak ada, adalah tidak wujudlah hadiah birthday mu. hahahaha. hari ni jugak birthday my HOD. yang ke berapa aku dah lupa plak. apepun eppi birthday dato'!



bulan ni jugak, dua orang kawan akan berangkat ke luar negara. seorang dah pegi semalam. beliau melanjutkan pelajaran di German dan seorang lagi akan ke Aberdeen, Soctland. waaa. Mama Lin nak pegi dah. sedey woo...

takpelah. sedey tu kita simpan hari ahad. jom tengok gambar2 kat KLIA malam tadi. flight to Frankfurt delay dua jam. tapi oklah. kitorang makan mcd dulu.bilalah aku plak nak pegi kan? huhu. i love KLIA but i really hate good byes. ;(





ok tu je. nak balik aa. nak g Yummie. beli barang buat kek.

No comments: