Monday, June 7, 2010

MTV Movie Awards 2010

Yeay! New Moon menang besar ok!!!!!!!

saya masih belum sempat layan.
sebab pagi tadi kerja. (later i story mory k)
so malam ni nak layan kul 9.00 malam. i can't wait!! woot! woot!

apa yang best?  sebagai penggemar tegar hollywood celebrities dan movies, saya perlu tengok jugak.

i wanna see my super cute couple, Robert Pattinson and Kristen Stewart.
lama dah meninggalkan kegilaan twihard saya. :)

(pictures credit to MTV.com)
winning moment.
Kristen looked so gorgeous!

they won best kiss, so they have to kiss lah.
*oh, Robbie. you look kinda retard here, but i still love you*

awwww.

ok. sangat tak sabar.
buat masa ni, saya sedang sebak menonton kepulangan 6 rakyat Malaysia yang kembali ke tanah air hasil misi keamanan yang disekat oleh Israel Laknatullah.
later kawan2.

1 comment:

thesweetlittlecat said...

1st time okeh aku tgk KS dress cantik & kemas mcmni.. kalo idak selekeh sentiasa... hehehehe

p.s.: bukan ke kul 10pm bebeh cuz aku pun sedang menanti.. :)