Wednesday, June 30, 2010

lepak sebentar bersama @hkon


tadi singgah alamanda lepas balik dari office. sorang2 je. ramai je kat alamanda tu. berpusing mencari parking. ada satu kereta tak berapa nak cerdik tu nak masuk line tapi tak reti signal. geram saya!!! sampai je alamanda, saya terus ke mesin harimau kuning dan kemudiannya ke mesin pemakan duit berlogo unta untuk bayar duit kereta. ini adalah merupakan kali kedua bayar duit kereta sendiri ye. pertama kali dulu, saya penah tulis di FB dan kena kutuk kaw2. ye lah. selama ni ayah chomel saya yang tolong g bayarkan. diulang suara, tolong g bayar, bukan tolong bayar k. baby hijau itu saya bayar sendiri menggunakan duit sendiri sejak saya beli bulan mac 2006 yang lalu. hihihi. ol skool sudah kereta saya kan?

lepas je bayar, saya turun ke booth pearl milk tea. hahaha. tak sah kalau tak singgah n beli. sambil layan bijik pearl yang sedap itu, maka berjalan lah saya sekitar alamanda. sampai kat body shop, saya buat u-turn dan buat keputusan nak balik. banyak sangat benda menarik dan menggangu keimanan untuk tidak berbelanja. terus bayar parking and balik.

sekarang saya tengah bosan. tido? asik tido je. nak streaming movie/tv series, netbook ni ala2 selow sikit. tengok tv? malas nak duk kat hall. baca buku? haah kan. plan nak baca eclipse and harry potter. tapi cam malas sebab dah tutup lampu. main BB? alahai. dah muak. setiap kali bunyi, saya akan check. oh ye. tadi main2 voice note ngan kiki. sebab dia tgh drive and takleh bbm. bahaya. tapi dia boleh rekod seolah2 bercakap la kami tu.

haih. inilah hasil bebelan kalau bosan. dah lah. saya nak bloghop sat. layan blog kak di (read : green apple) lagi best. ok korang. good nite. esok kerja. huargggghhh.

*tak sabar menanti weekend dan minggu depan. ya allah, permudahkan segalanya. amiiiin*

saya tinggalkan kamu dengan lagu yang saya rasa best sangat. teringat mak. nanges k. lagu ni background untuk iklan kat channel hallmark rasanya. enjoy!!

Martina Mc Bride - In My Daughter's Eyes


In my daughter's eyes I am a hero
I am strong and wise and I know no fear
But the truth is plain to see
She was sent to rescue me
I see who I wanna be
In my daughter's eyes
In my daughter's eyes everyone is equal
Darkness turns to light and the
world is at peace
This miracle God gave to me
gives me strength when I am weak
I find reason to believe
In my daughter's eyes
And when she wraps her hand
around my finger
It puts a smile in my heart
Everything becomes a little clearer
I realize what life is all about
It's hangin' on when your heart
has had enough
It's giving more when you feel like giving up
I've seen the light
It's in my daughter's eyes
In my daughter's eyes I can see the future
A reflection of who I am and what will be
Though she'll grow and someday leave
Maybe raise a family
When I'm gone I hope you see how happy
she made me
For I'll be there
In my daughter's eyes


serius. hayati lirik lagu ni. menyesal selalu gado ngan mak. tapi takpe. gado2 sayang. love u mummy!!!!

nite! xoxo

*** OMG. kenapa bau durian neh??????? ayah beli seguni. alahai. mabuk saya!

No comments: