Tuesday, June 1, 2010

Cik Jiran Kahwin



Cik [dah pun bergelar Puan] Jiran sebelah bilik, Aqilah telah selamat bergelar isteri pada hari Jumaat, 28 Mei 2010 (cuti Wesak) yang lalu. Saya berkesempatan nak ke majlis nikah dan saya bertugas sebagai emcee masa majlis persandingan di Dewan JKR, KL. sori lah awal2 sebab tak dapat nak attend wedding sebelah Isk ahad lepas. Semasa entry ini ditaip, kedua pengantin baru dah pun bergerak ke Terengganu untuk bermanja-manjaan honeymoon.

Percintaan selama 7 tahun, akhirnya ke jinjang pelamin. Tahniah Isk dan Aqilah!!! gambar dan caption je ok!!
(ok, saya suka attend wedding, amik gambar wedding, plan wedding. maybe suatu hari saya akan buka bisnes wedding planner-so, rasanya tak perlu lagi soalan "asik pergi wedding orang je, bila pulak nak kawin tu...." enuff la kot. :D)

batch satu - gambar-gambar nikah (May 28th)

kolaj pengantin dan hantaran dari pihak perempuan

cute. diorang skype'ing all morning untuk tunjuk Angah Qilah yang ada di Dammam
(kat mana Dammam?? sila Google Map. :P) 

1/2 of the crowd 

saya baru berkawan dengan mereka dan mesra serta merta!


batch 2 - gambar-gambar reception
(gambar pengantin macam 1 keping je, lain gambar kami sebelum majlis. hahaha)

the lovely dais

macam busy :P. 
(me, Said, Bad, PuteriKatak)


i love what i do :)

yes, this is THE ONLY picture. yang ada pengantin!

ok. tu je.
sekali lagi.
Congrats tu Isk dan Aqilah!

No comments: