Monday, August 2, 2010

video lebih hebat dari video ariel peterpan dan luna maya (dan cut tari)

video oleh dua orang awek kiut yang viewers nya dah mencecah 2 juta.
hebat betul . hehehe.

sinta dan jojo nama mereka. super cute dengan lagu Keong Racun.
oklah. korang enjoy dulu, saya nak study sebutan lagu Keong Racun (nyanyian asal Lissa) ni!




Dasar kau keong racun
Baru kenal eh ngajak tidur
Ngomong nggak sopan santun
Kau anggap aku ayam kampung
Kau rayu diriku
Kau goda diriku
Kau colek diriku
Eh ku takut sekali
tanpa basa basi kau ngajak happy happy
Eh kau tak tahu malu
Tanpa basa basi kau ngajak happy happy

Mulut kumat kemot
Matanya melotot
Lihat body semok
Pikiranmu jorok
Mentang-mentang kau kaya
Aku dianggap jablay
Dasar koboy kucai
Ngajak check-in dan santai
Sorry sorry sorry jack
Jangan remehkan aku
Sorry sorry sorry bang
Ku bukan cewek murahan


oklah. sila layan sinta dan jojo chomel ye. hiks.
saya nak layan sorcerer's apprentice kat fasspass.tv.
nite2!!!

2 comments:

Mursapap said...

Weh... mcm mana u all leh jumpa vids mcm ni eh...
Iskk.... any tips? Apa nak type kat youtube nye search box tu.

Anyway, cute sgt. Menyebabkan rasa nak dangdut seround (eemm.. lagu tu dangdut kan?)

Hahahaha

mummy said...

Betulla, macam mana boleh jumpe ek. Sangat entertaining. Lepas dengar terus google carik Lissa lak. But still, my vote goes to those gals.