Friday, October 29, 2010

Melaka Ya'll

Hi peeps,

Skang saya kat Melaka. To be exact Ancasa MITC Hotel, MITC Melaka.
Buat pa? Menggubal soalan.
Untuk Kursus Induksi. Saya dilantik jadi penggubal soalan.
Berkampung la kat sini sampai Ahad walaupun hati masih di Kuala Lumpur.
Tapi saya tak tido kat sini. Tido kat umah Mak Noriah. 10 minit je dari hotel ni.

Masa nak gerak tadi, dapat call. Berita tak berapa nak baik. Kak Long saya admitted di Ampang Putri.
So skang ni, saya semangat nak siapkan soalan yang jumlahnya 140 soalan (tatatertib sahaja) dan kalau diizinkanNya nak balik esok.

Ok. Wish me luck.

p/s : i'm not alone. DK is here too! ada kat meja depan tu ha....

2 comments:

my-name-is-dk said...

yup yup saya ada ni... sy angkat tangan ni...nampak tak ?? hahahah

swit@kon said...

my-name-is-dk,

budak gedik :P