Tuesday, May 18, 2010

movie (date)

no. i don't have one (yet).
movies line-up are:


  1. Shrek - Forever After (May 20th)
  2. Sex And The City 2 (June, 3rd)
  3. Lagenda Budak Setan (June, 3rd)
  4. Toy Story 3 (June, 17th)
  5. The Twilight Saga - Eclipse (July, 8th)

for no.1 - sanggup pergi seorang diri. kerana tak ramai yang suka katun. :D tak dapat tengok 3D pun takpe. 
no.2 - i want my SATC 1 date. 
no.3 - ini adalah option sahaja. tak dapat tengok movie pun takpe. my teenage love story!
no.4 - ini pun sanggup menonton seorang diri. :D
no.5 - maybe dengan Min, maybe dengan Kak Long. maybe tengok 3 kali.


p/s : siapa mahu menjadi date - sila email atau sms saya. ;)

*saya masih dalam Loser-Ville*
entry ini tidak memberikan justice.


2 comments:

ami wafa said...

saya mau jadi date for movie #5. baca skrip dia mcm menarik plus eclipse is my fav book in the Saga.

tp nanti ko pegi tgk dulu pastu recite dialog2 dia masa tgk dgn aku. jadi kalau ko dah tgk awal, bgtau supaya aku boleh bawa duct tape siap2. haha!!!

Eny Yusof said...

Beb, you've got award from me. Check it out.