Monday, May 3, 2010

entry before entry





ok memang saya bersalah.
saya dah janji (dengan diri sendiri) untuk update cerita Penang Trip, Tawau Trip.
tapi saya bersalah kerana masih belum berjaya lagi. T___T


tapi saya semangat nak update my first ever event invitation to Fashion Show.
poyo kan? hahaha ada aku kesah ;p.
saya dapat invi dari Carlo Rino je, bukan high end boutique. hahahaha.
tapi takpe. i love shoes and bags, so why not?


takpelah. belasah je. kata nak kongsi cerita kan?
ok. i received the invitation on April 20th dari Carlo Rino untuk Carlo Rino Splendid Summer 2010 High Tea Fashion Show di Alamanda, Putrajaya. Ianya diadakan pada 24th April 2010, hari Sabtu. walaupun sedang bertungkus lumus konon-konon study untuk peeteekay, tapi dengan selamba ajak mak pegi. memula plan nak pegi ngan Didi, tapi dia balik Shah Alam. 


ok. jom tengok apa yang best masa itu.

*click for larger image*




ye. saya suka model yang kiut itu. ada lah dalam 5 orang sebenarnya. tapi i like the one with the short hair. mahu gunting rambut macam itu lah!! (tetibe :P). she looks like a doll. 


itu sedikit sebanyak la gambar dan high tea fashion show itu. saya tak join high tea di Chakri sebab terus balik study :P.


saya akhiri entry ini dengan kasut favourite saya hari itu.


camel platform fringed heels. yummeh!


for more, go to Carlo Rino Malaysia webpage here.
thanks to Carlo Rino Malaysia, Alamanda Shopping Centre and semua yang make it happen. :D
ada event, sila jemput lagi ye :D





2 comments:

suhana azlin said...

hoho fringe ar sooo in ok..x kisah la kt kasut ke, beg ke, baju ke..sume lah...

beb...aku xde masa lagi la nk shopping...huhu...nak balik nnt baru kelam kelibut! hehe.. =P

swit@kon said...

yes. super naise kan??
aku nak kirim duit. tunggu eh. dalam minggu ni or minggu depan. kau carik lah benda2 menarik tuk aku dalam harga 200. mesti banyak kan kalau kat garage sale?

rindu kau!