Thursday, May 6, 2010

rumah nombor 13


yes.
untuk lebih tepat, Villa 13.
kami menginap di Villa 13 hujung minggu yang lalu.
takde apa2 yang pelik pun. seronok adalah.
kami (family saya, MakNgah Clan dan dua budak) menginap di sana selama 3 Hari 2 Malam.

apa kitorang buat?
erm. selain amik gambar dan melayan karenah di Zara Marissa, ini yang kami buat:

mandi di Jacuzzi (suam dan sejuk)

ATV (free) rides
*sebab ATV sendiri punya*

merebus telur di mata air panas semulajadi

mandi rendam kaki dalam kolam air panas

dan yang paling seronok ialah bila budak Zara itu dah makin pandai dan makin besar, kiut!

  

semuanya best sangat.
cuma Girl jatuh sakit akibat berendam di dalam jacuzzi memalam buta. hahaha.

kat mana?
semuanya boleh berlaku di:
FELDA Residence Hot Springs
35600 Sungkai,
Perak,
Malaysia

Tel: +605 438 8801/03
Fax: +605 438 8805


for more info, go to their website here.
enjoy your weekend there!!!!

*ini adalah percutian keluarga. bukan endorsement untuk memana pihak. keterangan lanjut boleh pm saya k*

3 comments:

Lady said...

best siot! ada jakuzi~ tak tahan.. kalau nak buat family day kat sini ko rasa sesuai tak? aku tengah cari tempat untuk family aku punya gathering~

swit@kon said...

Lady,

babe. boleh. sangat digalakkan. sebab kawasannya besar, budak2 boleh mandi kolam dan sebagainya. rumah itu selesa.

Anonymous said...

bestnyeeee!!! lepas nih boleh suggest kat laki aku buat family day kat situ lah!

rendam2 dalam jakuzi nih aku suke lah.hahahaa




~coffeeaddicts~