Sunday, November 8, 2009

another wedding?

yup!
i think i agree with Kiki's suggestion. for me to list down every wedding that i went so that i can make the 27 Dresses thingy happened. i hate when you are right kiki. dem. :P

last friday was my fellow LDK9-mate, Puan Masuri's wedding reception. buat di Concorde ya'll. super kewl. super nice. and don't get me start with the N9 player who stayed there before the big football game on Saturday.

wedding ini ada tema dan temanya adalah Modern Glamor. Warna yang dipilih adalah Maroon dan Gold. disebabkan saya bergerak dari office jumaat itu, saya hanya pakai baju yang tidak glamor dan tidak moden iaitu baju kurung batik yang dipunyai oleh mak tersayang. warnanya adalah sedikit kena dengan tema iaitu ala2 purple, pink dan beberapa warna lain. huhu.

ok. wedding. macam biasa. pengantin masuk ke dalam dewan dengan iringan lagu From This Moment versi duet Shania Twain. Pengacara malam itu adalah Hartenee dan BCL. bukan Bunga Cinta Lestari tapi Booi Chong Leng. hehehe. yang luar biasa adalah band malam tu. super best! terutama lagu ST 12  - Puspa. serius best! tak sempat nak record. rasa macam kat tepi pantai. haha. and the groom sang for the bride. what i love most is the french lace white dress on Suri. tantek. haha. biasalah aku. tak habis. semua aku soka kan?? and we had the poco-poco dance oso!

ok time for the pictures ya. oh. thanks Mila. menggantikan aku mengambil gambar. jangan memalu sangat lain kali k. :P


the slide show


the friends table


suka gambar ni. tantek!


the favors. a box of chocolates & perutusan raja sehari
(sadly, perutusan itu tidak diambil, tertinggal :()


a photo with the bride and groom

ok. saya malas nak post bebanyak gambar. yang lain kat Facebook k. hehe

apepun. saya suka wedding! hahaha. dan hadir ke wedding atas jemputan itu adalah sangat bermakna untuk kedua pengantin taw! bukan pegi nak makan sangat pun. sekadar nak ambil berkat. hahaha. ok bai.

:p

No comments: