Sunday, November 22, 2009

cerita kawan saya

saya ada satu cerita.
kawan saya dan kawan saya.
mereka ini berlainan jantina. seorang lelaki dan seorang wanita.
baru-baru ini mereka menyambut ulang tahun perkenalan mereka yang ke-2.
ataupun ulang tahun perkapelan mereka kot. saya konfius.
untuk details anniversary, sila klik belog wanita itu di sini dan belog lelaki itu di sini.

saya summarizekan entries mereka dan berdasarkan pengalaman dengan mereka semenjak perkenalan kami hampir tiga tahun yang lalu.

yang wanita ini terkenal dengan wajah yang cantik. ye, dia cantik. sebab dia berketurunan arab. sharifah2 la katakan. so mata cantik, tinggi, kurus. bak kata orang sekarang ni, berbaloi-baloi. hehehe. dia budak pandai. graduate UiTM yang konvo dengan selempang! :p. terlalu suka menonton tv. gila tv sebenarnya. kalau dia tengah fokus ngan tv, sila jangan kacau. dapur terbakar pun dia tak heran. hoho. dia naif. naif yang chumel. anak ostad yang tak banyak sangat benda duniawi ni dia tahu, selain shopping. eh, tetiba panjang. dah lah!

ok. kita masuk ke bab jejaka ini pula. jejaka ini adalah lelaki melayu terakhir la senang cerita. hensem, boleh tahan. manis senyumannya. tinggi sederhana, berbadan sasa. tapi yang wanita tadi selalu kata lelaki ini kayu. erm. dia agak serius dan terlalu berfikir. sangat berhati-hati. sopan. bak kata kami semua, macam bapak2. dia hapal ensiklopedia tu tau tak. tanyalah apa pun fakta. ujung jari wa cakap lu!

apa yang saya nak cerita ialah cerita hari Jumaat 6 November 2009. Ia terjadi semasa majlis resepsi Puan Suri iaitu kawan sidang kami di Concorde Hotel Shah Alam.

dah sedia? jommmmmmm!


tengah nak carik gambar utnuk edit- jumpa gambar ros ni.
memang sah Mila dah plan nak bagi Um sebenarnya. :)


selepas the girls bergambar. tetiba Mila datang kat Um nak hulur bunga.
sila tengok reaksi Um.


okeh. Um dah mula tutup muka. apakah tandanya???
Serius Um malu. hahahaha


ditambah dengan gelak tawa dari kami, Um dah macam nak belasah Mila.


 aku tak ingat yang ni kenapa. tapi Um makin malu. hahaha


apa ilmu yang Mila pakai? atau Um pakai? jeng2.
saat2 Um mencekik Mila. hahaha


tak marah pun sebenarnya. tengok tu. dah shomel.
wek wek.

ok. itu sahaja. cerita kawan saya. Um Liyana.
Happy Birthday Um!!!!!


1 comment:

m.i.l.a. said...

switakon,

erk!!malu la aku n um coz cerita ktorg masuk dlm entry ko;p